Pozyskaj nowych klientów i utrzymaj istniejących z oprogramowaniem marketingowym Zolmi
E-Mail & SMS Marketing
Pakiet marketingowy Zolmi sprawi, że marka Twojego salonu wzrośnie w mgnieniu oka. Nasze rozwiązania marketingowe koncentrują się na zwiększeniu przychodów Twojego salonu poprzez zwiększenie liczby klientów, jak również ich średnich wydatków na wizytę. Pomożemy Ci utrzymać spersonalizowane zaangażowanie Twoich klientów.

Prosty kreator e-maili i SMS-ów
Buduj przyciągające wzrok e-maile i SMS-y szybko i łatwo.
Z naszym programem do obsługi salonu fryzjerskiego masz do wyboru szeroką gamę szablonów, dzięki czemu będziesz mógł wysyłać do swoich klientów kampanie email i SMS, które spotkają się z odzewem.

Inteligentny marketing na autopilocie
Zbudowany dla właścicieli salonów, a nie marketerów. Pozwól, aby oprogramowanie marketingowe salonu Zolmi, prowadziło marketing za Ciebie, dzięki naszemu sprytnemu silnikowi marketingowemu kampanii i wprowadziło Twój marketing na autopilota.
Wybierz spośród wielu grup klientów i pozwól nam wysyłać wybrane przez Ciebie e-maile lub SMS-y, gdy Twoi klienci znajdą się w tych grupach, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek działań.

Budowa strony internetowej salonu
Chcesz dostać się do Internetu i upewnić się, że Twoja strona jest na szczycie Google?
Strona internetowa może być bramą do Twojego salonu, pozwalając nowym klientom znaleźć Cię przez Google. Dzięki kreatorowi stron internetowych salonu Zolmi możesz mieć zoptymalizowaną stronę internetową, która pomoże Ci znaleźć się na szczycie Google i uzyskać więcej rezerwacji dla klientów.

Recenzje klientów
Zaufanie jest niezbędne dla nowych klientów. Z Zolmi salon marketingu oprogramowanie, otrzymasz stały przepływ opinii klientów za pomocą naszego inteligentnego narzędzia opinii klientów.
Dzięki tym wszystkim opiniom nowych klientów możesz pochwalić się nimi w mediach społecznościowych, w swoim salonie i na swojej stronie internetowej.

Jak to działa?


Rezerwuj gdziekolwiek

Terminy przechowywane
w Twoim kalendarzu

Przypomnienia o umówionych
spotkaniach wysyłane do klienta,
aby zmniejszyć liczbę nieobecności

Wymeldowanie klienta,
w tym płatność i dodanie
sprzedaży detalicznej
