Szukasz nowej pracy jako recepcjonista w salonie fryzjerskim? A może jesteś menedżerem lub właścicielem salonu fryzjerskiego, który chce zatrudnić tę bardzo ważną osobę w swoim salonie?
Cóż, jeśli tak, to jesteśmy tu, aby pomóc... Zebraliśmy opis stanowiska pracy, aby pokryć oczekiwane role i obowiązki dla recepcjonisty w salonie fryzjerskim, a także darmowy szablon opisu stanowiska recepcjonisty w salonie fryzjerskim.
Recepcjonista Salonu Fryzjerskiego Streszczenie Pracy
W salonie fryzjerskim [nazwa] dążymy do odblokowania potencjału najlepszych profesjonalistów w dziedzinie fryzjerstwa, tworząc niezrównane doświadczenie dla naszych klientów. Emanuje z nas pasja, uczciwość, praca zespołowa, przywództwo, duma i szacunek.
Poszukujemy pracownika recepcji z doskonałą dbałością o szczegóły, zdolnościami organizacyjnymi, umiejętnością zachowania spokoju w stresujących sytuacjach oraz zapewniającego doskonałą obsługę klienta i wsparcie.
Opis Stanowiska Pracy Recepcjonistki w Salonie Fryzjerskim
- Witanie klientów po przybyciu do salonu fryzjerskiego
- Odpowiadanie na telefony, e-maile i wiadomości w mediach społecznościowych w sposób szybki i uprzejmy
- Podawanie napojów gratisowych przybyłym klientom
- Informowanie współpracowników o przybyciu klienta i jego usłudze lub usługach
- witanie klientów wchodzących, odpowiadanie na pytania dotyczące usług i umawianie wizyt w zależności od dostępności miejsc
- Sprawnie zarządzać harmonogramem wizyt w salonie fryzjerskim
- Skontaktuj się z klientami, jeśli pracownik jest chory i zmień termin wizyty
- Jeśli nie korzystasz z SMS-ów przypominających o wizycie, dzwoń do klientów, aby przypomnieć im o umówionej wizycie
- Zadzwoń do klientów, którzy spóźnili się na wizytę i sprawdź, czy się spóźnili, czy też nie przyszli.
- Przyjmuj płatności od klientów po umówionej wizycie
- Sprawdzić, czy toalety są zaopatrzone i czyste
- Utrzymywać recepcję w czystości, porządku i wolnym od zagrożeń miejscu
- Codziennie odpowiadać na recenzje w Internecie i przekazywać informacje zwrotne kierownictwu
- Koordynowanie i rozwiązywanie skarg klientów
- Prawidłowo dodawać adresy e-mail i numery telefonów klientów do oprogramowania do planowania salonów fryzjerskich
- Dbać o zaopatrzenie sprzedaży detalicznej
- Sprzedawanie produktów detalicznych w salonie fryzjerskim podczas przyjmowania płatności
- Zachęcanie klientów do rezerwowania następnej wizyty
Kwalifikacje Recepcjonisty w Salonie Fryzjerskim
- Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne (werbalne, telefoniczne, mailowe) skoncentrowane na obsłudze klienta
- Udokumentowane doświadczenie w pracy jako przedstawiciel recepcji
- Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem dla salonów fryzjerskich i sprzętem biurowym
- Doświadczenie w przetwarzaniu transakcji
- Umiejętność wykonywania prac administracyjnych
- Dyplom ukończenia szkoły średniej
Polecamy również zapoznać się z naszymi szablonami Opis Stanowiska Pracy dla Menedżera Salonu Fryzjerskiego oraz Asystent, Praktykant w Salonie Fryzjerskim.
Umiejętności Recepcjonistki w Salonie Fryzjerskim
- Doskonała komunikacja i umiejętności obsługi klienta
- Przyjazne i profesjonalne usposobienie
- Umiejętność zachowania spokoju w stresujących okolicznościach
- Poufne i życzliwe podejście do klientów
- Umiejętność oceny sytuacji i analizowania informacji
- Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem
- Dobre umiejętności sprzedaży
- Umiejętność pracy pod presją
- Sprawność fizyczna i stabilność psychiczna
- Zdolność i gotowość do pracy w elastycznym grafiku
- Cechy dobrego recepcjonisty w salonie fryzjerskim
- Lubi interakcję z ludźmi, przystępny, ale profesjonalny
- Potrafi zapewnić wysoką jakość i szybkość obsługi
- Energiczny, pozytywny, uśmiechnięty, z pogodnym duchem
- Zorientowany na cele i zadowolenie klienta
- Potrafi sprostać wymaganiom wymagających i trudnych klientów
Zachęcamy również do zapoznania się z naszym postem Recepcjonistka w Salonie Fryzjerskim - Opis Stanowiska i Zakres Obowiązków.
Wynagrodzenie i Warunki Pracy Recepcjonistki w Salonie Fryzjerskim
- Wynagrodzenie zależy od lokalizacji i renomy salonu fryzjerskiego
- Warunki pracy zależą od tych samych cech, ale zawsze są przyjemne, wygodne, czyste i profesjonalne
- Warunki pracy muszą także zapewniać bezpieczeństwo i zdrowie zarówno klientom, jak i pracownikom
Cytaty
Studia recepcji
https://books.google.com/books?hl=en&lr=&id=eKYSc
Inkubatory: narzędzie przedsiębiorczości?
https://link.springer.com/article/10.102
Recepcjonista czy kiosk informacyjny: jak ludzie rozmawiają z robotem?
https://dl.acm.org/doi/abs/10.1145/1718918.1718927