Pomysły Na Marketing Salonu Fryzjerskiego na Black Friday

Pomysły na promocję salonu fryzjerskiego na Black Friday to nie tylko oszczędność pieniędzy dla Twoich klientów, ale także świetna okazja na skuteczny marketing salonu fryzjerskiego, kosmetycznego lub spa. Jest to ogromna szansa dla Ciebie, aby zwiększyć rezerwacje wizyt i uzyskać dodatkową gotówkę ze sprzedaży produktów detalicznych salonu.

Czego Się Nauczysz

Po przeczytaniu tego artykułu będziesz w stanie stworzyć promocje Black Friday, które sprawią, że Twoi klienci poczują, że dostają ofertę, ale jednocześnie stworzą lojalnych klientów dla Twojego salonu.

Przejdź do Sekcji, którą Lubisz

  1. Jaka Jest Data Black Friday 2022?
  2. Jak nie Ograniczać się do Rabatów, ale Tworzyć Lojalnych Klientów Salonu
  3. Jak Promować Swoje Pomysły na Black Friday?
  4. Najlepsze Pomysły na Promocję w Black Friday
  5. Wnioski

Jaka Jest Data Black Friday 2022?

 

Data Black Friday 2022 przypada na piątek, 25 listopada,. Upewnij się więc, że umieścisz tę datę w swoim planie marketingowym salonu.

Dowiedz się więcej o Świątecznych Prezentach dla Klientów Salonu Fryzjerskiego.

Jak nie Ograniczać się do Rabatów, ale Tworzyć Lojalnych Klientów Salonu

 

To, jaki rodzaj promocji prowadzisz na Black Friday, mówi wiele do twoich klientów o tym, jak bardzo ich cenisz.

Pomyśl o tym.

30% wszystkich sprzedaży detalicznej dzieje się w Black Friday do Bożego Narodzenia. Klienci rzeczywiście będą chcieli powtórzyć biznes z salonem, który daje im wartość dodaną, czy to specjalny pakiet, czy nie.

Ale jeśli uznali Twoje oferty za wartościowe w Black Friday, zgadnij, na czyje promocje będą czekać, gdy otworzą się świąteczne wyprzedaże.

Stąd, jeśli możesz dać swoim klientom więcej wartości z promocją na Black Friday, może to stać się sytuacją korzystną dla obu z was.

Nie przegap naszego postu o Pomysłach na Cyber Monday w Salonie.

Jak Promować Swoje Pomysły na Black Friday?

 

Oto kilka pomysłów na promocję salonu marketingowego, które sprawią, że Twoi klienci i potencjalni nowi klienci będą z niecierpliwością czekać na Twoje promocje salonu z okazji Czarnego Piątku.

1. Wysyłaj E-Maile wcześniej

Wyślij e-maile do swojej listy klientów i potencjalnych klientów miesiąc lub dwa przed Black Friday. Podpowiedź na niektóre z ofert, których mogą się spodziewać w tym sezonie, powie im, że doceniasz i cenisz ich.

2. Promuj w Mediach Społecznościowych

Rozpocznij kampanię z okazji Czarnego Piątku na wszystkich swoich platformach społecznościowych, ponieważ pomoże to jeszcze bardziej rozpowszechnić informacje.

3. Oferuj Różnorodne Promocje

Upewnij się, że Twoje oferty są żywe, zmieniając je każdego dnia w ciągu tygodnia Czarnego Piątku. Na przykład, jednego dnia zaoferuj darmową szczotkę do włosów, a następnego dnia darmowy szampon.

4. Spraw, aby Oferta Była Ekskluzywna

Na przykład, jeśli planujesz zwiększyć zaangażowanie na platformie mediów społecznościowych, możesz uczynić promocję ekskluzywną dla danego kanału mediów społecznościowych.

Możesz również zdecydować się na skierowanie swojej promocji do segmentu rynku, powiedzmy millenialsów.

Fun fact: Millenialsi wydali najwięcej w 2019 roku, ze średnimi wydatkami 509 zł przez każdego milleniala.

Sprawdź nasz post o Pomysłach na Promocję w Halloween.

Najlepsze Pomysły na Promocję w Black Friday

 

Kto nie szuka dobrej oferty w Black Friday?

Prawda jest taka, że większość ludzi, w tym Twoi klienci, przewidzieli te oferty z okazji Black Friday na może nawet 3 miesiące wcześniej. Logiczną rzeczą do zrobienia jest dać im ofertę, której nie mogą się oprzeć.

Oto kilka pomysłów, które możesz wdrożyć, aby zamienić ich oczekiwanie w miłą niespodziankę.

1. Black Friday Gift Card Deals

Karty podarunkowe są złote, jeśli chodzi o dzielenie się miłością sezonu. Ale zakupy kart podarunkowych mogą być zachęcane z pewnymi zniżkami.

Zniżka na Usługi Niezwiązane z Działalnością Firmy

Naprawdę zgrabny pomysł jest stworzenie lojalności jest dać 25% zniżki na każdej pomarańczy usługi dla każdego 99,99 zł karty upominkowej zakupione.

Doładuj Zakupy Kartą Podarunkową

Możesz też zrobić bardziej tradycyjną promocję karty podarunkowej, w której uzupełniasz wartość każdego poziomu

  • Spend 100 zł i dostać 25 zł karty upominkowej wymienialne na usługi salonu.
  • Wydając 150 zł, otrzymasz kartę upominkową o wartości 50 zł, którą możesz wykorzystać na usługi salonu.
  • Wydając 200 zł, otrzymasz kartę upominkową o wartości 75 zł, którą możesz wykorzystać na usługi salonu.
  • Wydać 250 zł i otrzymać 100 zł karty upominkowej do wykorzystania na usługi salonu.

2. Metamorfoza Seniorów

Zapakuj ofertę metamorfozy dla seniorów w swojej bazie klientów. Dodaj bezpłatną usługę, taką jak koloryzacja włosów lub produkt do pielęgnacji włosów stworzony dla osób starszych.

3. Rabat na Powtórne Zakupy

Możesz stworzyć tę ofertę, aby zachęcić do ponownego zakupu usług. Może to być oferta trzech powtórnych zakupów, która zwiększa rabat wraz ze wzrostem liczby powtórnych zakupów.

Pierwszy zakup może przyciągać 10% rabatu, drugi zakup 15% rabatu, a trzeci zakup 20% rabatu.

4. BOGOF

Możesz zaadaptować ideę Buy-one-get-one-free dla swojego salonu w Black Friday. Wystarczy dodać produkt o małej cenie do znacznie droższego produktu lub usługi zakupionej przez klienta.

5. Ustal Próg Zakupowy

Na przykład, można ustawić próg zakupu 100 zł . Dla każdego zakupu 100 zł, dostaje bezpłatny produkt lub usługę. Możesz również wybrać różne zakupy progowe z różnymi darmowymi produktami.

6. Kącik Komediowy

Nic nie sprawia, że serce jest weselsze niż dobry żart. Zabawiaj swoich klientów, ustawiając mały kącik w salonie dla dobrego komika (nadchodzącego lub lokalnego), aby wykonać dla swoich klientów.

Możesz zaplanować go na określone godziny dnia - powiedzmy od 12 do 2 pm i od 4 do 6 pm Black Friday.

7. Wprowadź Losowanie

Użyj losowania loterii, aby zdecydować o zwycięzcy dla nagrody. Klienci będą uprawnieni do wzięcia udziału w losowaniu po zakupie określonej usługi lub produktu.

Nagroda może być wszystko, od produktu lub usługi do kolacji w wykwintnej restauracji.

Jak Salony Mogą Przyciągnąć Więcej Klientów?

Niektóre praktyczne kroki obejmują robienie promocji, robienie nagród, rejestrowanie swojej obecności online i angażowanie się poprzez media społecznościowe.

Inne obejmują dostarczanie rozwiązań dla zidentyfikowanych wyzwań klientów poprzez media społecznościowe, dostosowanie swojej obecności online do zaangażowania mobilnego i ustanowienie programu nagród dla poleconych.

Zachwyć swoich klientów wspaniałymi usługami i użyj programu do salonu fryzjerskiego do zarządzania swoim biznesem.

Wnioski

 

W skrócie, wymienione tutaj pomysły na promocję salonu na Black Friday z pewnością dodadzą wartości Twojej sprzedaży w tym sezonie. Muszą one jednak zostać dobrze wdrożone, aby przyniosły oczekiwane rezultaty.

Cytaty

Podejście big data do sprzedaży w czarny piątek
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract

Czarny piątek i cyberponiedziałek: Zrozumienie intencji konsumentów podczas dwóch głównych dni handlowych
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S09

Badanie obchodów Czarnego Piątku jako rytuału komunikacyjnego
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/09

Rating: 5 of 5 - 1 votes