Pomysły Na Marketing Salonu Fryzjerskiego na Black Friday

Pomysły na promocję salonu fryzjerskiego na Black Friday to nie tylko oszczędność pieniędzy dla Twoich klientów, ale także świetna okazja na skuteczny marketing salonu fryzjerskiego, kosmetycznego lub spa. Jest to ogromna szansa dla Ciebie, aby zwiększyć rezerwacje wizyt i uzyskać dodatkową gotówkę ze sprzedaży produktów detalicznych salonu.
Po przeczytaniu tego artykułu będziesz w stanie stworzyć promocje Black Friday, które sprawią, że Twoi klienci poczują, że dostają ofertę, ale jednocześnie stworzą lojalnych klientów dla Twojego salonu.
Data Black Friday 2022 przypada na piątek, 25 listopada,. Upewnij się więc, że umieścisz tę datę w swoim planie marketingowym salonu.
Dowiedz się więcej o Świątecznych Prezentach dla Klientów Salonu Fryzjerskiego.
To, jaki rodzaj promocji prowadzisz na Black Friday, mówi wiele do twoich klientów o tym, jak bardzo ich cenisz.
Pomyśl o tym.
30% wszystkich sprzedaży detalicznej dzieje się w Black Friday do Bożego Narodzenia. Klienci rzeczywiście będą chcieli powtórzyć biznes z salonem, który daje im wartość dodaną, czy to specjalny pakiet, czy nie.
Ale jeśli uznali Twoje oferty za wartościowe w Black Friday, zgadnij, na czyje promocje będą czekać, gdy otworzą się świąteczne wyprzedaże.
Stąd, jeśli możesz dać swoim klientom więcej wartości z promocją na Black Friday, może to stać się sytuacją korzystną dla obu z was.
Nie przegap naszego postu o Pomysłach na Cyber Monday w Salonie.
Oto kilka pomysłów na promocję salonu marketingowego, które sprawią, że Twoi klienci i potencjalni nowi klienci będą z niecierpliwością czekać na Twoje promocje salonu z okazji Czarnego Piątku.
Wyślij e-maile do swojej listy klientów i potencjalnych klientów miesiąc lub dwa przed Black Friday. Podpowiedź na niektóre z ofert, których mogą się spodziewać w tym sezonie, powie im, że doceniasz i cenisz ich.
Rozpocznij kampanię z okazji Czarnego Piątku na wszystkich swoich platformach społecznościowych, ponieważ pomoże to jeszcze bardziej rozpowszechnić informacje.
Upewnij się, że Twoje oferty są żywe, zmieniając je każdego dnia w ciągu tygodnia Czarnego Piątku. Na przykład, jednego dnia zaoferuj darmową szczotkę do włosów, a następnego dnia darmowy szampon.
Na przykład, jeśli planujesz zwiększyć zaangażowanie na platformie mediów społecznościowych, możesz uczynić promocję ekskluzywną dla danego kanału mediów społecznościowych.
Możesz również zdecydować się na skierowanie swojej promocji do segmentu rynku, powiedzmy millenialsów.
Fun fact: Millenialsi wydali najwięcej w 2019 roku, ze średnimi wydatkami 509 zł przez każdego milleniala.
Sprawdź nasz post o Pomysłach na Promocję w Halloween.
Kto nie szuka dobrej oferty w Black Friday?
Prawda jest taka, że większość ludzi, w tym Twoi klienci, przewidzieli te oferty z okazji Black Friday na może nawet 3 miesiące wcześniej. Logiczną rzeczą do zrobienia jest dać im ofertę, której nie mogą się oprzeć.
Oto kilka pomysłów, które możesz wdrożyć, aby zamienić ich oczekiwanie w miłą niespodziankę.
Karty podarunkowe są złote, jeśli chodzi o dzielenie się miłością sezonu. Ale zakupy kart podarunkowych mogą być zachęcane z pewnymi zniżkami.
Naprawdę zgrabny pomysł jest stworzenie lojalności jest dać 25% zniżki na każdej pomarańczy usługi dla każdego 99,99 zł karty upominkowej zakupione.
Możesz też zrobić bardziej tradycyjną promocję karty podarunkowej, w której uzupełniasz wartość każdego poziomu
Zapakuj ofertę metamorfozy dla seniorów w swojej bazie klientów. Dodaj bezpłatną usługę, taką jak koloryzacja włosów lub produkt do pielęgnacji włosów stworzony dla osób starszych.
Możesz stworzyć tę ofertę, aby zachęcić do ponownego zakupu usług. Może to być oferta trzech powtórnych zakupów, która zwiększa rabat wraz ze wzrostem liczby powtórnych zakupów.
Pierwszy zakup może przyciągać 10% rabatu, drugi zakup 15% rabatu, a trzeci zakup 20% rabatu.
Możesz zaadaptować ideę Buy-one-get-one-free dla swojego salonu w Black Friday. Wystarczy dodać produkt o małej cenie do znacznie droższego produktu lub usługi zakupionej przez klienta.
Na przykład, można ustawić próg zakupu 100 zł . Dla każdego zakupu 100 zł, dostaje bezpłatny produkt lub usługę. Możesz również wybrać różne zakupy progowe z różnymi darmowymi produktami.
Nic nie sprawia, że serce jest weselsze niż dobry żart. Zabawiaj swoich klientów, ustawiając mały kącik w salonie dla dobrego komika (nadchodzącego lub lokalnego), aby wykonać dla swoich klientów.
Możesz zaplanować go na określone godziny dnia - powiedzmy od 12 do 2 pm i od 4 do 6 pm Black Friday.
Użyj losowania loterii, aby zdecydować o zwycięzcy dla nagrody. Klienci będą uprawnieni do wzięcia udziału w losowaniu po zakupie określonej usługi lub produktu.
Nagroda może być wszystko, od produktu lub usługi do kolacji w wykwintnej restauracji.
Niektóre praktyczne kroki obejmują robienie promocji, robienie nagród, rejestrowanie swojej obecności online i angażowanie się poprzez media społecznościowe.
Inne obejmują dostarczanie rozwiązań dla zidentyfikowanych wyzwań klientów poprzez media społecznościowe, dostosowanie swojej obecności online do zaangażowania mobilnego i ustanowienie programu nagród dla poleconych.
Zachwyć swoich klientów wspaniałymi usługami i użyj programu do salonu fryzjerskiego do zarządzania swoim biznesem.
W skrócie, wymienione tutaj pomysły na promocję salonu na Black Friday z pewnością dodadzą wartości Twojej sprzedaży w tym sezonie. Muszą one jednak zostać dobrze wdrożone, aby przyniosły oczekiwane rezultaty.
Podejście big data do sprzedaży w czarny piątek
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract
Czarny piątek i cyberponiedziałek: Zrozumienie intencji konsumentów podczas dwóch głównych dni handlowych
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S09
Badanie obchodów Czarnego Piątku jako rytuału komunikacyjnego
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/09