Ulotka Salonu Kosmetycznego - Inpieracje

Ulotka salonu kosmetycznego to świetny sposób na przyciągnięcie nowych klientów z Twojej okolicy. Nawet w dobie mediów społecznościowych, reklama offline jest ważna.
Przyjrzymy się, jak zaprojektować i wykorzystać ulotki salonu kosmetycznego, a także przedstawimy kilka szablonów, które możesz wykorzystać jako inspirację.
Kiedy tak wiele osób szuka usług kosmetycznych online, dlaczego przeszkadza reklama salonu w druku, a nie tylko na ekranie?
Odpowiedź jest prosta - bo to działa.
Ulotki, które docierają do poczty są bardzo prawdopodobne, aby być czytane, a ludzie zgłaszają ponowne odwiedzenie ich około 6 razy, średnio. Para, że z prawej salon kosmetyczny ulotki projekt odzwierciedlać swoją markę i dotrzeć do klientów, i to jest więcej niż warte ceny papieru.
Oczywiście, ważne jest, aby stworzyć profesjonalne ulotki salonu kosmetycznego (nie muszą być one profesjonalnie zaprojektowane, ale muszą dobrze wyglądać). Przyjrzyjmy się bliżej, jak to zrobić.
Dowiedz się więcej na temat otwarcia salonu kosmetycznego.
Niezależnie od tego, czy otrzymujesz profesjonalnie zaprojektowaną ulotkę biznesową, czy tworzysz własny projekt ulotki dla salonu kosmetycznego, jest kilka rzeczy, o których należy pamiętać. Przestrzeganie tych wskazówek pomoże Ci stworzyć profesjonalne, przyciągające wzrok wyniki.
Oto kilka wskazówek, jak zrobić ulotkę salonu kosmetycznego:
Nagłówek - To jest to, co złapie uwagę klientów, więc upewnij się, że stworzysz coś, co nie jest zbyt długie, łatwe do zrozumienia i interesujące. Jeśli masz wyprzedaż na konkretne zabiegi kosmetyczne lub produkty kosmetyczne, wspomnij o tym tutaj.
Czcionki i logo - Wybierz czcionkę, która odzwierciedla branding Twojego salonu, ale upewnij się, że jest ona łatwa do odczytania. Nie zapomnij umieścić swojego logo salonu kosmetycznego
Układ - Wszystko jest kwestią równowagi. Wykorzystaj pustą "białą" przestrzeń, aby podkreślić ważny tekst lub obrazy, zamieść zdjęcia i ważne informacje o usługach, ale nie przepełniaj strony. Gdy to możliwe, dąż do symetrii
Kolory - Kiedy tylko to możliwe, stwórz projekt ulotki, który wykorzystuje kolory Twojego salonu (pomyśl o swoim logo). Możesz również użyć białego lub neutralnego tła, aby wyróżnić tekst
Publiczność i cel - Możesz spersonalizować projekt nieco dla rynku docelowego - kim są twoi przyszli klienci i dlaczego reklamujesz? Gdy masz pomysł na to, będzie to miało wpływ na układ i tekst
Skup się - Użyj większych czcionek i zdjęć, aby zwrócić uwagę na najważniejsze informacje, a więcej szczegółów dodaj mniejszymi czcionkami. Nie chcesz wypierać głównego przekazu. Pamiętaj o umieszczeniu wyraźnego wezwania do działania (np. "Zadzwoń do nas, aby umówić się na wizytę już dziś")
Wymiary- Twój własny projekt nie musi być idealnym prostokątem- abeautician flyer może być kwadratowy, wydłużony lub jakikolwiek kształt, który lubisz. The sky's the limit.
Dowiedz się jak wybrać najlepszą nazwę salonu kosmetycznego.
Oto kilka przykładów pomysłów na ulotki salonu kosmetycznego, które pomogą Ci zacząć. Nie krępuj się wziąć te próbki ulotek salonu kosmetycznego i zainspirować się do tworzenia własnych.
Napis “Wielkie Otwarcie” zachęci nowych klientów do odwiedzenia Twojego salonu kosmetycznego. Pamiętaj, aby dodać dokąłdny czas i miejsce wydarzenia oraz link do Twojej strony rezerwacji online.
Pro wskazówka: wraz z linkami do mediów społecznościowych i strony internetowej, rozważ dodanie kodu QR, który klienci mogą zeskanować, aby zarezerwować wizytę lub pobrać menu usług.
Dowiedz się więcej o skutecznym zarządzaniu salonem kosmetycznym.
Zamiast projektować własną od podstaw, dlaczego nie skorzystać z szablonu ulotki salonu kosmetycznego, aby zaoszczędzić trochę czasu?
Dowiedz się więcej z artykułu: Karta Klienta Kosmetologia.
Chociaż reklama online jest niezbędna dla nowoczesnych salonów kosmetycznych, nie oznacza to, że powinny one zaniedbać papierowe reklamy i ulotki. Profesjonalnie wyglądająca, ciekawa ulotkasalonu kosmetycznego to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi nowych klientów.
Retail shopper marketing: przyszłość ulotek promocyjnych
https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJRDM-02-2014
Marketing lojalnościowy i programy lojalnościowe: postawy i cechy podróżujących służbowo
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/1356
Programy dla osób często podróżujących w interesach: badanie empiryczne
https://search.proquest.com/openview/9f839b981191e20dd36db73ad