Zobacz dlaczego salony na całym świecie
ufają Zolmi
Bez umowy i karty kredytowej, aby utworzyć harmonogram.
Możesz uaktualnić lub anulować w dowolnym momencie.
Jak to działa?


Zarezerwuj gdziekolwiek

Terminy przechowywane
w kalendarzu

Przypomnienia o terminach wysyłane do klientów,
aby zmniejszyć liczbę nieobecności

Wypisanie klienta,
w tym płatności
i dodanie sprzedaży detalicznej

Ankieta
zadowolenia klienta
wysyłana do klienta
- Darmowa aplikacja na IOS i Android
- Bez umowy
- Bezpłatna konfiguracja
- Wsparcie klienta
Masz więcej pytań na temat naszego
oprogramowania dla salonu?
Oto kilka odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Czy moje dane są bezpieczne?
Na Zolmi robimy bezpieczeństwo danych naszym priorytetem. Twoje dane są twoje dane (a nie nasze). Używamy zabezpieczeń systemowych SSL oraz najbardziej zaawansowanych firewalli dla naszego sprzętu. Wszystkie dane użytkowników są regularnie archiwizowane na naszej zaszyfrowanej bazie danych w chmurze, hostowanej przez Amazon Web Services.
Czy jest coś do zainstalowania?
Nic! Tak, dobrze przeczytałeś. Lubimy, aby rzeczy proste w Zolmi i oznacza to, że możesz przestać szukać oprogramowania salonu darmowe pliki do pobrania i umówić się na spotkania. Nasze oparte na chmurze oprogramowanie spa i salonu oznacza, że nie musisz się o nic martwić, ponieważ dbamy o wszystkie aktualizacje dla Ciebie.
Czy możecie skonfigurować oprogramowanie dla mnie?
Tak, możemy skonfigurować dla Ciebie konto oprogramowania salonu. Jest to usługa płatna. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu na żywo.
Czy mogę zrezygnować w dowolnym momencie?
Tak, możesz obniżyć klasę i anulować nasze plany oprogramowania premium salon spa w dowolnym momencie. Ale nie zapominaj, że zawsze możesz mieć dostęp do naszego darmowego oprogramowania dla salonów, jeśli chcesz rozwijać swój biznes i zarządzać salonem w inteligentny sposób.
Jak mogę uzyskać wsparcie?
Naszym celem jest zapewnienie Ci najlepszego wsparcia w zakresie oprogramowania do zarządzania salonem, abyś mógł czerpać maksymalne korzyści z Zolmi. Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu i staramy się odpowiedzieć w ciągu 4 godzin. W przypadku wprowadzenia do systemu, czat na żywo, poczta elektroniczna i filmy na YouTube pomogą Ci przejść przez ten proces. Mamy również obszerną sekcję pomocy, która pozwoli Ci szybko znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czy są jakieś umowy do podpisania?
Nie ma żadnych umów do podpisania! Możesz subskrybować tak długo, jak chcesz i anulować subskrypcję swojego salonu w dowolnym momencie.