Pomysły Na Marketing Salonu Fryzjerskiego Na Cyber Monday

Może zastanawiasz się nad jakimiś pomysłami na promocję salonu w Cyber Monday, które mogą pomóc zwiększyć sprzedaż po dużych zakupach w Black Friday.
Tutaj znajdziesz kilka darmowych, a nawet zabawnych pomysłów, które pomogą Ci wykorzystać Cyber Monday do zwiększenia sprzedaży w salonie.
Po przeczytaniu tego artykułu będziesz miał pomysły, jak przygotować się do sprzedaży w Cyber Monday i zidentyfikować możliwości marketingu swoich salonów w Cyber Monday.
Oto istotne pomysły na marketing salonowy dla Twojego Cyber Monday.
Zoptymalizuj stronę rezerwacji swojej witryny dla lepszego doświadczenia użytkownika mobilnego. Wielu klientów rezerwuje usługi za pomocą swoich urządzeń mobilnych. Optymalizacja mobilna strony rezerwacyjnej Twojej witryny zachęci więcej klientów do rezerwacji na Twoje cyber poniedziałkowe specjały.
Dobrze jest również zoptymalizować swoją aplikację mobilną do rezerwacji, aby klienci mieli lepsze wrażenia z użytkowania.
Przygotuj ofertę w swoim sklepie internetowym lub na stronie internetowej z kodem dostępu dostępnym dla nielicznych, powiedzmy, że pierwsze 30 osób, które kliknie w link otrzyma kartę podarunkową.
Cyberświat jest światem hashtagów, z każdym hashtagiem służącym jako pojazd kampanii. Nie daj się pominąć w #CyberMonday, #SmallBusinessSaturday, #BlackFriday i #SmallBizSat, aby promować swój salon lub spa i produkty.
Przedłuż godziny otwarcia salonu, aby umożliwić większej liczbie klientów korzystanie ze specjalnego pakietu cyber Monday. Ogłoś to przedłużenie czasu na swoich stronach internetowych i innych mediach społecznościowych.
Siła tkwi w liczbie, a to nie może być bardziej prawdziwe z współpracy i sieci z uzupełniających firm wokół ciebie. Możesz połączyć się z salonem spa, jeśli wszystko co robisz to usługi i produkty do pielęgnacji włosów.
Dowiedz się więcej o Świątecznych prezentach dla klientów salonu.
Oto więcej pomysłów na promocję Cyber Monday.
Facebook przecina wiele grup wiekowych jako preferowana platforma mediów społecznościowych. Ta platforma pozwala Twojemu salonowi dotrzeć do milionów z ofertą na Cyber Monday. Upewnij się, że Twoje banery reklamowe są odważne i atrakcyjne. Również stwierdzić swoje propozycje wyraźnie i odważnie, podczas gdy tekst powinien być krótki.
Google My Business to darmowa platforma, dzięki której możesz zaprezentować swój salon ludziom zarówno w Twojej okolicy, jak i poza nią. Kiedy potencjalny klient szuka w Google, Twoja firma pojawi się, jeśli szukający jest w Twojej okolicy i szuka salonu w pobliżu.
Fora internetowe są zazwyczaj specyficzne dla danego tematu. Znajdź forum internetowe dla salonu i wszystko, co związane z marketingiem salonu. Forum internetowe jest zazwyczaj dobrą platformą do ogłoszenia swoich rabatów z okazji Cyber Monday i do nawiązania kontaktów z osobami o podobnych poglądach.
Wyciągnij adres e-mail klienta albo zebrane z witryny lub osobiście i wysłać je ekskluzywne Cyber Monday zniżki na usługi salonu. Upewnij się, że dodasz wartość do zniżki i pozwól swojej kopii e-maila odwołać się do emocji klienta.
Możesz przeprowadzić losowanie progowej liczby retweetów dla swojej oferty salonu w Cyber Monday. Na przykład, uruchom losowanie, aby wybrać 2 lub 3 retosty dla kart podarunkowych, gdy liczba retostów trafi na 1000 retweetów.
Po udzieleniu swojej Cyber Monday zniżkowej usługi, poproś swoich klientów o upuszczenie recenzji na swojej stronie internetowej lub w mediach społecznościowych na temat oferty, którą właśnie się cieszyli. Nagrodź ich przyszłą zniżką lub produktem do pielęgnacji włosów i urody o niewielkim koszcie.
Sprawdź nasz post o Pomysłach na promocję w Halloween.
Pomysły na salon w Cyber Monday są dobre, ale musisz przygotować się wcześniej, aby przewidywany wzrost rezerwacji okazał się sukcesem. Upewnij się, że strona rezerwacji online Twojego salonu jest gotowa na przyjęcie dodatkowego ruchu.
Więcej informacji w naszym poście o Pomysłach na promocję w Black Friday.
Zachwyć swoich klientów wspaniałymi usługami i użyj programu do salonu fryzjerskiego do zarządzania swoim biznesem.
Czarny piątek i cyberponiedziałek: Zrozumienie intencji konsumentów podczas dwóch głównych dni handlowych
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969698912001233
Wskazówki dla małych firm dotyczące Cyberponiedziałku 2020
https://www.quikstonecapital.com/merchant-cash-advance-blog
Lepsza ekonomia, lepsze włosy?
https://www.abrigo.com/blog/better-economy-better-hair/?sw