25 Pomysłów na Marketing Świąteczny w Salonie Fryzjerskim

Zebraliśmy razem 25 pomysłów na promocję świąteczną salonu fryzjerskiego, aby pomóc Ci promować swój biznes w okresie świątecznym i zwiększyć rezerwacje wizyt.
Powinieneś sprawić, że twój salon będzie zabawny, przyjazny i pełen radości w czasie Bożego Narodzenia, jeśli tak będzie, zostawisz z nimi wspaniałe wrażenie. Dekoracje świąteczne salonu często nie kosztują dużo, aby Twój biznes wyglądał ładnie.
Pakowanie prezentów świątecznych może być jedną z najstraszniejszych części Świąt (w każdym razie dla nas) więc dlaczego nie zaoferować swoim klientom darmowej usługi pakowania, jeśli kupią produkty w Twoim salonie?
Niskie koszty, wspaniałe doświadczenie klienta i może napędzić te dodatkowe świąteczne sprzedaży detalicznej dla Ciebie.
Dlaczego nie nagrodzić swoich lojalnych klientów i nie zorganizować przyjęcia świątecznego?
Jest to świetny sposób, aby pokazać swoje uznanie, budować lojalność klienta i pozwalają klientowi przynieść przyjaciół z nimi, do kierowania.
To nie musi być kosztowne wydarzenie, zrobić trochę grzanego wina, które jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać i dostać trochę małych palców żywności, aby stworzyć tę atmosferę partii.
Dlaczego nie ustawić choinki w salonie z etykietami świątecznymi i pozwala klientom wybrać etykietę do otwarcia, gdzie będziesz miał nagrodę.
Możesz mieć nagrody, począwszy od 10% zniżki na wizytę w styczniu (musimy prowadzić rezerwacje na wizytę w styczniu), lub wygrać darmową usługę lub produkt.
Może masz jakieś stare, wolno poruszające się zapasy w salonie, których musisz się pozbyć, lub coś, co nie sprzedaje się dobrze. Włącz to do swoich nagród.
'W promocji 12 dni do Bożego Narodzenia' powinieneś mieć inny produkt lub usługę na każdy z 12 dni przed świętami.
Ale uważaj...
Nie twórz promocji salonu, których nie będziesz w stanie zrealizować ze względu na zbyt dużą liczbę spotkań, ponieważ stworzy to słabe doświadczenie klienta.
Nie przegap naszego postu o Świątecznych Prezentach dla Klientów Salonu Fryzjerskiego.
Podobnie jak w przypadku darmowego pakowania świątecznego, dodawanie wartości do produktów poprzez tworzenie pakietów prezentowych jest kolejnym świetnym pomysłem na marketing świąteczny.
Połącz kilka najlepiej sprzedających się produktów razem i umieść je w ładnym pudełku itp. i proszę bardzo, masz wspaniały pakiet prezentowy.
Często pomijane w niektórych salonach, ale rozszerzenie godzin otwarcia podczas ruchliwego okresu świątecznego zwiększy Twoje zyski.
Większość pracowników, z naszego doświadczenia, będzie zadowolona z pracy w dodatkowych godzinach ze względu na zwiększoną możliwość napiwków i zarobków w czasie świąt.
Styczeń i luty może być dość miesięcy w branży włosów i salonów piękności.
Chociaż nie dokładnie salon Christmas marketing pomysł, jest to idealny czas, aby naciskać klientów, aby umówić się na styczeń lub luty.
Upewnij się, że wysyłasz wszystkich swoich klientów prosty e-mail kartki świątecznej, aby podziękować im za ich zwyczaj w ubiegłym roku.
Może być, zrobić zdjęcie wszystkich dekoracji salonu, aby stworzyć bardziej osobiste doświadczenie dla klienta.
Chcesz dodać trochę świątecznego ducha do swoich mediów społecznościowych w te święta?
Następnie, dlaczego nie mieć serię zabawnych cytatów włosów dla Facebook lub Instagram? Jest to prawdopodobnie jeden z najprostszych pomysłów na świąteczny marketing salonu kosmtycznego.
Oto kilka świątecznych przykąłdó na cytaty o włosach, które możemy wykorzystać do promocji salonu fryzjerskiego na swoich kontach w mediach społecznościowych.
Polecamy również nasz wpis o Pomysłach na Program Lojalnościowy dla Salonu Fryzjerskiego.
Upewnij się, że maksymalizujesz sprzedaż kart podarunkowych w okresie świątecznym.
Upewnij się, że umieścisz datę ważności na początku marca na swoich kartach podarunkowych, aby stworzyć pilną potrzebę i wypełnić te spokojniejsze miesiące.
Nie zapomnij o największej imprezowej nocy w roku...
Tak, Sylwester!
Upewnij się, że przypominasz klientom, aby zarezerwowali swoją fryzurę lub jeszcze lepiej, aby byli gotowi na imprezy sylwestrowe.
Jest to świetna zabawa zarówno dla klientów jak i pracowników, jest to również fantastyczna sprawa dla mediów społecznościowych.
Jeśli przestrzeń pozwala, dlaczego nie stworzyć budkę fotograficzną z niektórych wycięte niektóre zabawy obrazów świątecznych, jak Santa kapelusze i brody itp.
Pobierz klientów, aby oznaczyć cię w pracy / biuro Christmas party i ten z największą ilością głosów może wygrać nagrodę, taką jak koszt ich ostatniego cięcia włosów.
Upewnij się, że wspominają o Instagramie salonu w swoim poście, na przykład "Off to our Christmas party. Hair by @salon looking fantastic!"
Jeśli masz miejsce w swoim salonie lub pod choinką, dlaczego nie stać się punktem zbiórki dla klientów (i ich przyjaciół), aby przynieść prezenty świąteczne dla lokalnej sprawy?
Nie zapomnij więc wysłać maila do swoich klientów i przekazać im dobrą wiadomość, że zbierasz prezenty dla wspaniałej lokalnej sprawy.
Zobacz nasz post o Marketingu Salonów Fryzjerskich.
Będąc na Boże Narodzenie chodzi o to, aby dać coś z powrotem do swoich klientów i nie ma sposobu, aby pozwolić im zapomnieć o stresie związanym z Bożym Narodzeniem, ale zapewnienie darmowego masażu głowy dla klientów w grudniu.
Upewnij się, że wysłałeś e-mail do swoich klientów informując ich o świątecznym prezencie.
Upewnij się, że Twoja marża zysku wspiera tę promocję i nie poniesiesz straty. Potrzebne są więc staranne obliczenia.
Nie korzystasz jeszcze z Facebook Custom Audiences na swoim koncie Instagram w salonie?
Cóż, to idealny czas, aby przetestować go jako część świątecznych pomysłów marketingowych salonów.
Facebook Custom Audiences to mniej znane narzędzie, w którym jesteś w stanie przesłać swoje rekordy klientów (adresy e-mail lub numer telefonu) do Facebooka, a następnie są w stanie kierować ludzi z pasującymi danymi na ich kontach Instagram z reklamami.
Dzięki temu jest to idealne narzędzie marketingowe do dostarczania opłacalnych promocji świątecznych bezpośrednio do tych klientów, którzy byli wcześniej w Twoim salonie.
Jeśli używasz oprogramowania salonowego w swoim salonie to powinien być łatwy dostęp do tych danych dla Ciebie do pobrania.
Możesz nawet kierować reklamy do osób, które "wyglądają jak" Twoi dotychczasowi klienci, po załadowaniu danych.
Jeśli Twój salon ma front, to upewnij się, że wykorzystujesz tę przestrzeń, aby zachęcić nowych klientów do przyjścia i umówienia się z Tobą.
Można stworzyć kilka wspaniałych okien bez wydawania zbyt wiele pieniędzy, jeśli umieścić swój umysł do niego. Możesz uzyskać kilka wspaniałych inspiracji z miejsc takich jak Pinterest, które mają deski poświęcone świątecznych wyświetlaczy okiennych.
Oprócz świątecznych cytatów z włosów, o których wspomnieliśmy wcześniej, powinieneś mieć codzienny plan postów adwentowych z konkursami lub innymi zabawnymi rzeczami podczas świątecznego odliczania.
Nie zapomnij zmienić nagłówków swoich profili, aby zapewnić sobie świąteczny motyw.
Połóż razem dodatek na usługi w specjalnej cenie, może coś jak manicure lub głęboki zabieg odżywczy dla klientów.
Innym miłym akcentem, aby włączyć do swojego salonu pomysłów promocji Bożego Narodzenia jest dać klientom ładny kieliszek wina musującego (lub alternatywy bez alkoholu).
Twoi klienci poczują się docenieni i dopieszczeni.
Jeśli jesteś salonem zorientowanym na rodzinę, możesz przeprowadzić świąteczny konkurs malarski dla dzieci klientów.
Dlaczego nie stworzyć galerię na Facebooku i pozwolić ludziom głosować, aby być zwycięzcą lub niech personel w salonie zdecydować obraz, który lubią najbardziej?
Świetny sposób na prowadzenie wirusowych akcji mediów społecznościowych, jak ludzie będą chcieli, aby ich dzieci wygrać konkurs.
Zaimponuj swoim klientom wspaniałymi usługami i użyj oprogramowania dla salonu fryzjerskiego, aby zarządzać swoim biznesem.
Dając do tych mniej szczęśliwy następnie siebie jest często pomijane na Boże Narodzenie tych dni.
Dlaczego nie przekazać niewielką ilość gotówki na cele charytatywne dla każdego cięcia włosów w grudniu?
Nie zapomnij poinformować o tym lokalnej organizacji charytatywnej, aby mogła promować to na swojej stronie na Facebooku, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów do Twojego salonu.
Zorganizuj również przekazanie czeku, aby zapewnić sobie lokalny PR.
Nie zapomnij o tych możliwości klientów, które są tuż za progiem.
Wszystkie z tych innych ludzi pracujących w sąsiednich sklepach lub jeśli w centralnej dzielnicy biznesowej, wszystkie te biura.
Drop Christmas tematyczne kupon rabatowy wokół wszystkich tych przedsiębiorstw i zapewnić, że są świadomi swojego salonu.
Podobnie jak okno salonu, jest to Twoje okno salonu online i wielu menedżerów i właścicieli salonów zapomina o tym, aby odpowiednio go oznakować.
Upewnij się, że dodajesz świąteczną zawartość do swojej strony internetowej i sprawiają, że wyglądają one świątecznie, może być nawet dodać śnieg w poprzek góry logo na przykład, aby uczynić go trochę bardziej jak Boże Narodzenie.
Upewnij się, że jeśli rozszerzasz swoje godziny otwarcia, umieść specjalne promocje salon są na stronie głównej witryny.