25 Pomysłów na Marketing Świąteczny w Salonie Fryzjerskim

Zebraliśmy razem 25 pomysłów na promocję świąteczną salonu fryzjerskiego, aby pomóc Ci promować swój biznes w okresie świątecznym i zwiększyć rezerwacje wizyt.

Powinieneś sprawić, że twój salon będzie zabawny, przyjazny i pełen radości w czasie Bożego Narodzenia, jeśli tak będzie, zostawisz z nimi wspaniałe wrażenie. Dekoracje świąteczne salonu często nie kosztują dużo, aby Twój biznes wyglądał ładnie.

  1. Bezpłatna Usługa Pakowania Prezentów Świątecznych
  2. Salon Fryzjerski Christmas Party
  3. Choinka Niespodzianki
  4. 12 Dni Świąt
  5. Stwórz Świąteczne Paczki z Prezentami
  6. Przedłużone Godziny Otwarcia Salonu
  7. Promuj Rezerwacje na Styczeń i Luty
  8. Email z Kartką Świąteczną
  9. Świąteczne Cytaty o Włosach do Mediów Społecznościowych
  10. Świąteczne Karty Podarunkowe i Vouchery
  11. Przygotuj Się na Sylwestra
  12. Świąteczny Salon Selfie Wall
  13. Świąteczny Konkurs na Selfie
  14. Punkt Zbiórki Charytatywnej
  15. Darmowy Masaż Głowy w Grudniu
  16. 3 Za 2 na Produkty
  17. Facebook Custom Audience dla Instagram Ads
  18. Świąteczna Ekspozycja w Oknie Salonu
  19. Świąteczne Treści Na Facebooku i Instagramie
  20. Świąteczny Bonus do Produktów
  21. Darmowy Kieliszek Wina Musującego W Te Święta
  22. Konkurs Rysunkowy dla Dzieci
  23. Świąteczna Stylizacja z Powodem
  24. Podaruj Vouchery Lokalnym Firmom
  25. Dodaj Świąteczny Wygląd do Swojej Strony Internetowej
25 Najlepszy salon fryzjerski pomysły na promocję swiąteczną
25 Najlepszy Salon Fryzjerski Pomysły na promocję Świąteczną

Bezpłatna Usługa Pakowania Prezentów Świątecznych

 

Pakowanie prezentów świątecznych może być jedną z najstraszniejszych części Świąt (w każdym razie dla nas) więc dlaczego nie zaoferować swoim klientom darmowej usługi pakowania, jeśli kupią produkty w Twoim salonie?

Niskie koszty, wspaniałe doświadczenie klienta i może napędzić te dodatkowe świąteczne sprzedaży detalicznej dla Ciebie.

Salon Fryzjerski Christmas Party

 

Dlaczego nie nagrodzić swoich lojalnych klientów i nie zorganizować przyjęcia świątecznego?

Jest to świetny sposób, aby pokazać swoje uznanie, budować lojalność klienta i pozwalają klientowi przynieść przyjaciół z nimi, do kierowania.

To nie musi być kosztowne wydarzenie, zrobić trochę grzanego wina, które jest łatwiejsze niż mogłoby się wydawać i dostać trochę małych palców żywności, aby stworzyć tę atmosferę partii.

Choinka Niespodzianki

 

Stwórz zabawną choinka
Stwórz Zabawną Choinka

Dlaczego nie ustawić choinki w salonie z etykietami świątecznymi i pozwala klientom wybrać etykietę do otwarcia, gdzie będziesz miał nagrodę.

Możesz mieć nagrody, począwszy od 10% zniżki na wizytę w styczniu (musimy prowadzić rezerwacje na wizytę w styczniu), lub wygrać darmową usługę lub produkt.

Może masz jakieś stare, wolno poruszające się zapasy w salonie, których musisz się pozbyć, lub coś, co nie sprzedaje się dobrze. Włącz to do swoich nagród.

12 Dni Świąt

 

'W promocji 12 dni do Bożego Narodzenia' powinieneś mieć inny produkt lub usługę na każdy z 12 dni przed świętami.

Ale uważaj...

Nie twórz promocji salonu, których nie będziesz w stanie zrealizować ze względu na zbyt dużą liczbę spotkań, ponieważ stworzy to słabe doświadczenie klienta.

Nie przegap naszego postu o Świątecznych Prezentach dla Klientów Salonu Fryzjerskiego.

Stwórz Świąteczne Paczki z Prezentami

 

Podobnie jak w przypadku darmowego pakowania świątecznego, dodawanie wartości do produktów poprzez tworzenie pakietów prezentowych jest kolejnym świetnym pomysłem na marketing świąteczny.

Połącz kilka najlepiej sprzedających się produktów razem i umieść je w ładnym pudełku itp. i proszę bardzo, masz wspaniały pakiet prezentowy.

Przedłużone Godziny Otwarcia Salonu

 

Często pomijane w niektórych salonach, ale rozszerzenie godzin otwarcia podczas ruchliwego okresu świątecznego zwiększy Twoje zyski.

Większość pracowników, z naszego doświadczenia, będzie zadowolona z pracy w dodatkowych godzinach ze względu na zwiększoną możliwość napiwków i zarobków w czasie świąt.

Promuj Rezerwacje na Styczeń i Luty

 

Styczeń i luty może być dość miesięcy w branży włosów i salonów piękności.

Chociaż nie dokładnie salon Christmas marketing pomysł, jest to idealny czas, aby naciskać klientów, aby umówić się na styczeń lub luty.

Email z Kartką Świąteczną

 

Upewnij się, że wysyłasz wszystkich swoich klientów prosty e-mail kartki świątecznej, aby podziękować im za ich zwyczaj w ubiegłym roku.

Może być, zrobić zdjęcie wszystkich dekoracji salonu, aby stworzyć bardziej osobiste doświadczenie dla klienta.

Świąteczne Cytaty o Włosach do Mediów Społecznościowych

 

Boże narodzenie media społecznościowe
Boże Narodzenie Media Społecznościowe

Chcesz dodać trochę świątecznego ducha do swoich mediów społecznościowych w te święta?

Następnie, dlaczego nie mieć serię zabawnych cytatów włosów dla Facebook lub Instagram? Jest to prawdopodobnie jeden z najprostszych pomysłów na świąteczny marketing salonu kosmtycznego.

Oto kilka świątecznych przykąłdó na cytaty o włosach, które możemy wykorzystać do promocji salonu fryzjerskiego na swoich kontach w mediach społecznościowych.

  • Włosy są na całe życie, nie tylko na Boże Narodzenie
  • Nie słyszę Mikołaja przez objętość moich włosów
  • Świetne włosy pokażą się, gdy zrobisz na imprezie świątecznej
  • "Kupiłem choinkę za dwadzieścia dolarów. Kiedy wróciłem do domu następnego dnia, moja żona nosiła ją w swoich włosach" - Milton Berle
  • Wszystko czego chcę na święta to wspaniałe włosy
  • Droga Rodzino, nie mamy świąt, bo robię sobie włosy
  • Jestem fryzjerem, nie Mikołajem
  • Ho, Ho, oh.... uporządkuj swoje włosy!
  • Keep Calm & zarezerwuj teraz na Święta
  • Mamy tylko kilka grudniowych spotkań dostępnych, zarezerwuj teraz!
  • Szczęśliwych świąt dla wszystkich naszych cenionych klientów
  • Kto ma zły dzień włosów 365 rok? Mikołaj oczywiście, dlatego nosi czapkę!
  • Podaruj właściwy prezent w te Święta...nową fryzurę
  • Spraw, aby te Święta były niezapomniane, odwiedź swojego fryzjera
  • Niech będzie śnieg niech będzie teraz...ale nie na moich włosach
  • Pokój, miłość i wspaniałe włosy
  • Mikołaj widział Twoje zdjęcia na Instagramie i powiedział mi, że potrzebujesz nowej fryzury
  • Drogi Mikołaju... Zanim wyjaśnię, ile już wiesz od mojego fryzjera?
  • Nie zaprzątaj sobie włosów puszkiem
  • Uwierz w magię.... swojego fryzjera w te Święta

Polecamy również nasz wpis o Pomysłach na Program Lojalnościowy dla Salonu Fryzjerskiego.

Świąteczne Karty Podarunkowe i Vouchery

 

Upewnij się, że maksymalizujesz sprzedaż kart podarunkowych w okresie świątecznym.

Upewnij się, że umieścisz datę ważności na początku marca na swoich kartach podarunkowych, aby stworzyć pilną potrzebę i wypełnić te spokojniejsze miesiące.

Przygotuj Się na Sylwestra

 

Nie zapomnij o największej imprezowej nocy w roku...

Tak, Sylwester!

Upewnij się, że przypominasz klientom, aby zarezerwowali swoją fryzurę lub jeszcze lepiej, aby byli gotowi na imprezy sylwestrowe.

Świąteczny Salon Selfie Wall

 

Świąteczna budka fotograficzna
Świąteczna Budka Fotograficzna

Jest to świetna zabawa zarówno dla klientów jak i pracowników, jest to również fantastyczna sprawa dla mediów społecznościowych.

Jeśli przestrzeń pozwala, dlaczego nie stworzyć budkę fotograficzną z niektórych wycięte niektóre zabawy obrazów świątecznych, jak Santa kapelusze i brody itp.

Świąteczny Konkurs na Selfie

 

Pobierz klientów, aby oznaczyć cię w pracy / biuro Christmas party i ten z największą ilością głosów może wygrać nagrodę, taką jak koszt ich ostatniego cięcia włosów.

Upewnij się, że wspominają o Instagramie salonu w swoim poście, na przykład "Off to our Christmas party. Hair by @salon looking fantastic!"

Punkt Zbiórki Charytatywnej

 

Jeśli masz miejsce w swoim salonie lub pod choinką, dlaczego nie stać się punktem zbiórki dla klientów (i ich przyjaciół), aby przynieść prezenty świąteczne dla lokalnej sprawy?

Nie zapomnij więc wysłać maila do swoich klientów i przekazać im dobrą wiadomość, że zbierasz prezenty dla wspaniałej lokalnej sprawy.

Zobacz nasz post o Marketingu Salonów Fryzjerskich.

Darmowy Masaż Głowy w Grudniu

 

Będąc na Boże Narodzenie chodzi o to, aby dać coś z powrotem do swoich klientów i nie ma sposobu, aby pozwolić im zapomnieć o stresie związanym z Bożym Narodzeniem, ale zapewnienie darmowego masażu głowy dla klientów w grudniu.

Upewnij się, że wysłałeś e-mail do swoich klientów informując ich o świątecznym prezencie.

3 Za 2 na Produkty

 

Upewnij się, że Twoja marża zysku wspiera tę promocję i nie poniesiesz straty. Potrzebne są więc staranne obliczenia.

Facebook Custom Audience dla Instagram Ads

 

Nie korzystasz jeszcze z Facebook Custom Audiences na swoim koncie Instagram w salonie?

Cóż, to idealny czas, aby przetestować go jako część świątecznych pomysłów marketingowych salonów.

Facebook Custom Audiences to mniej znane narzędzie, w którym jesteś w stanie przesłać swoje rekordy klientów (adresy e-mail lub numer telefonu) do Facebooka, a następnie są w stanie kierować ludzi z pasującymi danymi na ich kontach Instagram z reklamami.

Dzięki temu jest to idealne narzędzie marketingowe do dostarczania opłacalnych promocji świątecznych bezpośrednio do tych klientów, którzy byli wcześniej w Twoim salonie.

Jeśli używasz oprogramowania salonowego w swoim salonie to powinien być łatwy dostęp do tych danych dla Ciebie do pobrania.

Możesz nawet kierować reklamy do osób, które "wyglądają jak" Twoi dotychczasowi klienci, po załadowaniu danych.

Świąteczna Ekspozycja w Oknie Salonu

 

Salon fryzjerski okno bożonarodzeniowe
Salon Fryzjerski Okno Bożonarodzeniowe

Jeśli Twój salon ma front, to upewnij się, że wykorzystujesz tę przestrzeń, aby zachęcić nowych klientów do przyjścia i umówienia się z Tobą.

Można stworzyć kilka wspaniałych okien bez wydawania zbyt wiele pieniędzy, jeśli umieścić swój umysł do niego. Możesz uzyskać kilka wspaniałych inspiracji z miejsc takich jak Pinterest, które mają deski poświęcone świątecznych wyświetlaczy okiennych.

Świąteczne Treści Na Facebooku i Instagramie

 

Oprócz świątecznych cytatów z włosów, o których wspomnieliśmy wcześniej, powinieneś mieć codzienny plan postów adwentowych z konkursami lub innymi zabawnymi rzeczami podczas świątecznego odliczania.

Nie zapomnij zmienić nagłówków swoich profili, aby zapewnić sobie świąteczny motyw.

Świąteczny Bonus do Produktów

 

Połóż razem dodatek na usługi w specjalnej cenie, może coś jak manicure lub głęboki zabieg odżywczy dla klientów.

Darmowy Kieliszek Wina Musującego W Te Święta

 

Innym miłym akcentem, aby włączyć do swojego salonu pomysłów promocji Bożego Narodzenia jest dać klientom ładny kieliszek wina musującego (lub alternatywy bez alkoholu).

Twoi klienci poczują się docenieni i dopieszczeni.

Konkurs Rysunkowy dla Dzieci

 

Jeśli jesteś salonem zorientowanym na rodzinę, możesz przeprowadzić świąteczny konkurs malarski dla dzieci klientów.

Dlaczego nie stworzyć galerię na Facebooku i pozwolić ludziom głosować, aby być zwycięzcą lub niech personel w salonie zdecydować obraz, który lubią najbardziej?

Świetny sposób na prowadzenie wirusowych akcji mediów społecznościowych, jak ludzie będą chcieli, aby ich dzieci wygrać konkurs.

Zaimponuj swoim klientom wspaniałymi usługami i użyj oprogramowania dla salonu fryzjerskiego, aby zarządzać swoim biznesem.

Świąteczna Stylizacja z Powodem

 

Dając do tych mniej szczęśliwy następnie siebie jest często pomijane na Boże Narodzenie tych dni.

Dlaczego nie przekazać niewielką ilość gotówki na cele charytatywne dla każdego cięcia włosów w grudniu?

Nie zapomnij poinformować o tym lokalnej organizacji charytatywnej, aby mogła promować to na swojej stronie na Facebooku, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów do Twojego salonu.

Zorganizuj również przekazanie czeku, aby zapewnić sobie lokalny PR.

Podaruj Vouchery Lokalnym Firmom

 

Nie zapomnij o tych możliwości klientów, które są tuż za progiem.

Wszystkie z tych innych ludzi pracujących w sąsiednich sklepach lub jeśli w centralnej dzielnicy biznesowej, wszystkie te biura.

Drop Christmas tematyczne kupon rabatowy wokół wszystkich tych przedsiębiorstw i zapewnić, że są świadomi swojego salonu.

Dodaj Świąteczny Wygląd do Swojej Strony Internetowej

 

Podobnie jak okno salonu, jest to Twoje okno salonu online i wielu menedżerów i właścicieli salonów zapomina o tym, aby odpowiednio go oznakować.

Upewnij się, że dodajesz świąteczną zawartość do swojej strony internetowej i sprawiają, że wyglądają one świątecznie, może być nawet dodać śnieg w poprzek góry logo na przykład, aby uczynić go trochę bardziej jak Boże Narodzenie.

Upewnij się, że jeśli rozszerzasz swoje godziny otwarcia, umieść specjalne promocje salon są na stronie głównej witryny.

Rating: 5 of 5 - 1 votes