Jak Zwiększyć Liczbę Świątecznych Wizyt u Fryzjera?

Marketing salonu to jedyny sposób na zachęcenie klientów do umówienia się na świąteczne wizyty u fryzjera.

Święta Bożego Narodzenia to okres, w którym każdy chce mieć zrobione włosy.

Z jasną i idealną strategią marketingową, uzyskanie dużych zysków jest gwarancją.

Czego Dowiesz Się w Tym Artykule

Artykuł przedstawia kilka rzeczy, które właściciel salonu może zrobić, aby wypromować swój salon na czas świątecznych rezerwacji wizyt.

Przejdź do Sekcji, którą Lubisz

  1. Kiedy Zacząć Promować Salon Fryzjerski Na Święta?
  2. Jak Promować Swój Salon Fryzjerski, Aby Uzyskać Świąteczne Rezerwacje?
  3. Jakie Są Najlepsze 5 Promocji Salonu Fryzjerskiego, Które Przyciągają Klientów W Okresie Świątecznym?
  4. Jak Zmaksymalizować Liczbę Rezerwacji W Salonie Fryzjerskim?
  5. Wnioski

Kiedy Zacząć Promować Salon Fryzjerski Na Święta?

 

Jeśli jeszcze nie zacząłeś promować świątecznej rezerwacji wizyt, nie martw się, nie jest za późno.

Właściwy czas jest kluczowy na tym etapie; nie chcesz rozpocząć promocji zbyt wcześnie lub zbyt późno.

Każdy z tych dwóch może spowodować, że nie trafisz w swoje świąteczne cele związane z wizytami u fryzjera.

Jeśli zrobisz wszystko we właściwy sposób, sprawisz, że Twoi klienci będą zadowoleni i będziesz cieszyć się zwiększonymi zyskami.

Pierwszą rzeczą jest określenie dat, w których rozpoczną się rezerwacje.

Zacznij tworzyć listy kontaktowe promocji już w październiku.

Wielu klientów zacznie myśleć o świątecznych wizytach u fryzjera pod koniec października.

Dowiedz się więcej w naszym poście o Najlepszych Pomysłach na Promocję Świąteczną dla Salonów Fryzjerskich.

Jak Promować Swój Salon Fryzjerski, Aby Uzyskać Świąteczne Rezerwacje?

 

Klienci będą odwiedzać salony kosmetyczne, jeśli będą świadomi ich istnienia i będą mieli gwarancję, że otrzymają doskonałe usługi.

Nie wpadnij w pułapkę skupiania się zbytnio na świadczeniu doskonałych usług fryzjerskich i zapomnij o promocji swojego biznesu w te Święta.

Jakie Są Najlepsze 5 Promocji Salonu Fryzjerskiego, Które Przyciągają Klientów W Okresie Świątecznym?

 

1. Zniżka dla Przyjaciół

Zachęć swoich klientów do przyprowadzenia swoich przyjaciół i daj im zniżkę.

Będzie to korzystne dla Ciebie, ponieważ będziesz miał dodatkowego klienta, podczas gdy oni będą korzystać z Twoich usług po niższej cenie.

Wymyśl znaczną kwotę zniżki, którą możesz im dać.

2. Darmowe Prezenty

Daj swoim klientom prezenty, gdy tylko dokonują zakupów lub otrzymują usługi.

Ludzie zawsze będą kochać darmowe rzeczy.

Jest to sposób na przyciągnięcie nowych klientów, a jeśli kochają prezenty lub usługi, na pewno zwrócą się do stałych klientów.

3. Rozdaj Karty Podarunkowe (Gift Cards)

Daj swoim klientom kartę podarunkową na ich następne zamówienie i zachęć ich do kupienia jej dla swoich przyjaciół.

Z pewnością wrócą, aby wykorzystać swoje karty.

4. Stwórz Pakiet Produktów

Połącz niektóre z Twoich produktów i zapakuj je w pakiet używając świątecznych opakowań tematycznych do salonu.

Jeśli są produkty, na które nie ma popytu, może to być najlepszy czas, aby sprzedać je po niższej cenie.

Możesz także rozdawać zniżki na szybko rotujące produkty i doświadczyć wielkiej sprzedaży.

5. Get Social

Wykorzystaj media społecznościowe jako platformę do interakcji z klientami i dokonywania większej sprzedaży.

Uruchom konkursy i zachęć ludzi do umieszczania swoich zdjęć z hashtagiem, aby wziąć udział w konkursie.

Rozważ rozdawanie niektórych giveaways zbyt.

Sprawdź nasz post o Pomysłach na Marketing w Salonie Fryzjerskim.

Jak Zmaksymalizować Liczbę Rezerwacji W Salonie Fryzjerskim?

 

1. Reklamuj je w Mediach Społecznościowych

Z miliardów ludzi aktywnych na social media i promocji reklamowych, będzie sukces w przynoszeniu więcej klientów.

Facebook, Twitter i Instagram to jedne z najpotężniejszych platform mediów społecznościowych.

Jeśli Twój salon nie posiada ich kont, stwórz je jak najszybciej.

2. Wysyłaj Newslettery E-Mailowe do Potencjalnych Klientów

Zawsze zbieraj adresy e-mail swoich klientów i wysyłaj im promocje.

Wykorzystaj e-maile, aby wysłać im również ważne informacje, takie jak przypomnienia o wizytach.

3. Twórz Banery

Stwórz piękne banery z lampkami świątecznymi i wyświetl je w salonie.

Będą one przyciągać przechodniów, którzy mogą zamienić się w stałych klientów.

Upewnij się, że dekoracje świąteczne są piękne i wyróżniające się, aby łatwo przyciągnąć uwagę.

Stwórz zachęcający i porywający wystrój świąteczny w swoim salonie, aby ich skusić.

4. Kup Oprogramowanie do Salonu

Użyj rezerwacji online, aby zmaksymalizować rezerwacje w swoim kalendarzu.

Będąc najbardziej ruchliwym czasem w roku, większość rzeczy może być zautomatyzowana przy użyciu oprogramowania salonowego, takiego jak Zolmi, takiego jak dokonywanie płatności i wysyłanie aktualizacji.

Jest to ważne narzędzie, które każdy salon powinien mieć.

Jak Mogę Zwiększyć Liczbę Wizyt w Moim Salonie w Okresie Świątecznym?

Aby zwiększyć liczbę wizyt w salonie w te święta, skorzystaj z pomysłów świątecznych. Dzięki temu przyciągniesz zarówno obecnych, jak i nowych klientów. Celem powinno być stworzenie świadomości istnienia Twojego salonu dla jak największej liczby osób.

Dowiedz się więcej w naszym poście o Najlepszych Pomysłach na Promocję Świąteczną dla Salonów Fryzjerskich.

Wnioski

 

Święta Bożego Narodzenia to najbardziej pracowity okres w roku.

Najlepiej byłoby dokonać pewnych poświęceń, takich jak posiadanie wydłużonych godzin otwarcia, aby trafić w swoje cele.

Wykorzystaj sezon świąteczny, aby zwiększyć swoje zyski, promując swój salon, aby uzyskać więcej rezerwacji świątecznych.

Jeśli spodobały Ci się te pomysły lub masz inne pomysły, które wykorzystałeś w przeszłości do promocji swojego salonu, dlaczego nie podzielić się nimi ze społecznością Zolmi w sekcji komentarzy poniżej. Będziemy również zachwyceni mogąc odpowiedzieć na Twoje pytania.

Citations

Świąteczna wizyta u fryzjera
https://www.pinterest.com/pin/497999671281011428/

Efekty cyklu koniunkturalnego związane z Bożym Narodzeniem
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S

W kwestii prezentów- świąteczna wymiana prezentów a asymetryczne relacje biznesowe
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/1350508411416402

Rating: 5 of 5 - 1 votes